THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, May 4, 2011

10 Things About Me


Hello hello Malaysia :)

Okey, so lets start 10 Things with 10 Things About Me.

1. Saya seorang speckie, and recently dah pun pakai contact lens.

2. Seorang yang gemuk tapi belum obes.

3. Not so popular among guys. Maybe sebab physical appearance kot.

4. Seorang yang pendiam dengan strangers, tapi banyak mulut dengan orang-orang yang rapat dengan saya.

5. Pemendam. Bukan pendendam.

6. Ada 10 orang adik beradik, dan saya anak kelapan.

7. Ever in love just once.

8. Selalu tak ada duit XD

9. High school life saya adalah di sekolah agama. But you can see how far I've gone, lol =.="

10. At the moment, saya ada banyak lagi baju yang belum saya basuh. >.<

Okay. That's it. After this, 10 Things I Hate! XD

0 comments: