THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 6, 2011

10 Things I Hate


Hello hello Malaysia :)

Saya tengah geram ni. Geram geram geram!!

English in Media tadi susahlah. T.T Banyak jawapan saya nyaris nyaris betul je. Kenapalah keluar news report, bukan Letter to the Editor. Kenapalah saya langsung tak ingat apa apa tentang actuality. Kenapalah video terms dia susah sangat?

*menangis menangis* kecewa betullah. Tapi mengadu pun tak guna.

Baik saya teruskan misi 10 Things saya. 10 Things I Hate!

1. Saya benci, benci, benci serangga sejak saya kena sengat dengan penyengat yang dah mati. Masuk hospital kot! Sila rujuk sini.

2. Saya tak suka binatang. Antara binatang yang saya tak suka termasuklah monyet, tupai, mengkarung, ular etc etc. Kalau kucing, saya okey. Satu-satunya binatang yang saya suka adelah kuda.

3. Saya tak suka orang kacau saya masa saya tengah tengok movie atau main game. Kalau tengah tidur tak apa lagi. Terganggu tahu tak.

4. Saya tak suka orang yang banyak cakap tapi point yang dia nak sampaikan tu sikitttt je. Tak boleh ke guna ayat yang simpler?

5. Tak suka menghafal.

6. Tak suka pakai mekap tebal-tebal. Selalunya saya cuma pakai concealer dan bedak je. Setakat ni tak ada niat pakai lip gloss, blusher, eye shadow blah blah blah. Natural beauty memanglah tak ada tapi setakat ni saya tak suka mekap, ada masalah?

7. Tak suka dengan body sendiri. Just not my taste. Lol.

8. Tak suka orang yang kebudak-budakan dan tak faham bahasa.

9. Tak suka baca novel. Saya bukannya penyabar sangat nak baca line by line. Tapi saya selalu rasa excited baca novel. T.T

10. Tak suka pemikiran tipikal Melayu. Cepat dengki, konservatif, judge book by it's cover blah blah blah... Saya harap orang Melayu cepat berubah.

Okay that's it. 10 Things I Love, next!

0 comments: