THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 1, 2011

Final Fantasy - My Classic Interest :D


Hello hello Malaysia :)

Lusa hari exam saya, Pengajian Malaysia lagi, tapi saya tak ada perasaan nak bukak apa-apa nota =.=;

Tapi for a while, saya nak layan Final Fantasy sekejap. Hehee.

Final fantasy is my classic interest. Saya kenal Final Fantasy before saya masuk high school lagi. Now saya dah ada kat kolej. Do you see how classic it is?

Saya jarang update pasal Final Fantasy sekarang. Nope, saya tak main game Final Fantasy. Saya pernah main Final Fantasy Dissidia kat PSP abang saya, tapi saya main bodoh bodoh je sebab semua karakter pun abang saya dah level upkan sampai level 100. Jadi kerja saya, tendang, pukul, do some magics.. that's all.

But I do love Final Fantasy. Maybe because I started liking Final Fantasy when I was a little girl, so my focus was only on the couples on Final Fantasy. Tidus-Yuna, Squall-Rinoa etc. But hey, apa salahnya? Diorang sampai sekarang pun saya rasa comel :D

Anyways, let's revive some old memories! :D


final fantasy Pictures, Images and Photos

p/s: saya tengok ramai yang buat header sendiri. Rasa macam nak buat jugalah. :D

0 comments: