THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, July 23, 2011

News feed


Hello hello Malaysia :)

Lama jugak tak update blog. Saya jarang dapat online kat hostel sem ni sebab dah tak pakai P1. Kalau nak online, kena pinjam broadband orang (selalunya pinjam dari Ainul. Thanks Ainul!).

Anyways, since saya dah lama tak online, ada sikit news feed to be told.

1. Kakngah saya baru bersalin. New baby girl! Saya suppose to be balik this week tapi felo tak kasi balik (sebenarnya felo pun dah confuse dengan giliran balik student lelaki dan perempuan. Tanya yang ni, kata perempuan. Tanya yang tu, lelaki pulak. Apa la masalahnya kalau bagi balik mana-mana minggu sekali pun).

2. Saya masuk kelas DEC 3F. It seems to be an AWESOME semester. Love you guys, love this class :)

3. Bilik pun ok. Always ramai visitors, and roommates pun takde problem so far.

4. Baru-baru ni ada kes kecurian. Dengar kata pakai pukau la segala. Hopefully takkan terjadi la lepas ni. Semoga Allah lindungi kami, amin.

Nak merungut, tapi biarlah. Let's keep it secret! XD

0 comments: