THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 27, 2012

Dulu. Dan Sekarang.

Teringat semula, betapa banyak saya dah kehilangan diri saya.

Saya dah lama tak luangkan masa untuk tengok bintang, atau tengok senja, atau hirup udara pagi.

Saya dah lama tak melukis.

Saya dah lama tak dengar muzik instrumental.

Saya hampir terlupa yang Tohru Honda adalah karekter yang saya nak contohi.

Dulu, saya tak pernah kisahkan tentang orang lain. Saya tak kisah pun minah tu dapat berapa A, mamat ni pegang berapa jawatan, orang tu orang ni.

Dulu, saya cuma tahu berangan, despite of semustahil mana pun angan-angan saya. Angan-angan saya tak pernah dicemari dengan fikiran, "tak mungkin."

Dulu, saya tak tahu yang saya akan berubah jadi macam apa yang saya jadi hari ni.

Terasa macam nak jadi macam dulu semula, tapi that way, saya terasa macam saya berusaha jadi orang lain. And I don't want that.

Tolonglah. Saya tak kisah perempuan macam mana saya akan jadi.

Saya cuma nak jadi "hadiah", untuk semua orang, dan juga untuk diri sendiri.

0 comments: